Farligt men härligt



Just här och nu då jag slipper undan illamåendet och värken en stund kan jag blicka framåt litegrann. Inte särskilt långt men i alla fall till fredag då jag får min första lön. Jag har redan bestämt mig för att shoppa loss ordentligt och när jag inte orkar ta mig ut till butikerna finns det alltid internet. Jag kommer surfa värre än någonsin på fredag och klicka grej efter grej till varukorgen. Helst ska det vara billigt så man får mer för pengarna.
Favoritsidan är zoovillage.se men vill man shoppa lite billigare duger ellos.se eller halens.se alldeles utmärkt. Har ni några tips uppskattar jag dem annars tror jag att jag hittar ställen att spendera pengarna på ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback