Skit också!

handshold

Förkylningen var jag beredd att vakna med men var kom illamåendet ifrån? Jag har haft hela helgen på mig att må illa och så kommer det på måndagen då man ska jobba. Oavsett vad som händer ska jag dit idag, jag har inget annat val och jag vill dessutom lära mig allt så fort som möjligt så att man inte känner sig som världens nybörjare länge till.
Jag har druckit Samarin och jag borde äta någonting men bara jag tänker på mat vänder det sig i magen och när jag inte kan äta är det verkligen någonting som inte står rätt till.
Denna veckan jobbar jag bara måndag-torsdag och det känns som rena lyxen. Jag hoppas så innerligt att jag om ett halvår fortfarande trivs utmärkt så att jag kan börja leta efter egen lya. Det hade varit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback