PartyChulls is back



Jag måste medge att det tar emot. Att jag nästan är nervös inför utgången ikväll. Jag hade hellre satt på mina mjukisbyxor och tittat på massa film, för att det är enklast. Jag vet att en sån kväll aldrig blir misslyckad.
Förr i tiden, då när jag festade varje lördag spelade det liksom ingen roll om det blev lyckat eller ej och just den inställningen gjorde att det blev väldigt lyckat så gott som varje gång.
Nuförtiden, jag minns knappt sist jag festade, så tar det emot att göra sig redo för en kväll som man så innerligt vill ska bli så lyckad som möjligt men jag vet att jag måste. Det funkar inte att gräva ner sig här hemma och se låren växa av chipsen. Innerst inne vill jag ut, innerst inne vill jag träffa en himla massa folk, skratta och dansa och ha riktigt, riktigt roligt. Det tänker jag ha just idag.
Det får gärna bli vilt och galet och det får gärna bli så att natten avslutas någonstans i Helsingborg. Som på den gamla goda tiden..
Jag har humöret, jag har hälsan, jag har dansbootsen, jag har Emilie.. och dessutom så har jag mitt på det torra och kan dansa så galet jag bara vill och låta folk titta snett om dem inte har bättre för sig.

Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback