Let's get a life

tears5

Trots illamåendet som min dag började med igår gick resten kanon. Jag gör tabbar då och då men jag lär mig av mina misstag.. hoppas jag. Dessutom får jag det mer och mer bekräftat att jag jobbar med rätt sköna människor och att jobba kväll är min grej.
Det negativa är att jag inte hinner göra så mycket innan jobbet och absolut ingenting efter så det är nog bra att jag jobbar normala tider varannan vecka.

Livet rullar på ganska bra just nu men min oroliga sömn kommer jag inte ifrån. Inatt drömde jag en väldigt detaljerad och realistisk dröm om Adam som varit otrogen under hela vårt förhållande och vaknade därefter med kinder alldeles våta av tårar.
Vad ska jag göra för att kunna sova ordentligt utan alla himla mardrömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback