Jag och Halle Berry

notnot

Jag passar in i Hollywood. Borde faktiskt vara en av dem som vandrar omkring på röda mattor i sjukligt dyra kläder och smycken. 
Jag är precis som Demi Moore, Halle Berry, Kim Cattrall, Eva Longoria, Jennifer Aniston, Madonna och Mariah Carey. Vi är precis likadana, hela tjejgänget. Vi är bundisar!
Tyvärr snackar jag inte om att vi är lika snygga, jag är mer än medveten om hur dem ser ut och hur jag hade sett ut brevid. Jag snackar inte heller om hur rika vi är för visst tjänar jag bra, jag tjänar väl ungefär på en månad vad dem tjänar i minuten så inte heller där kan jag mäta mig med brudarna.
Vi har dock en sak gemensamt, alla vi. Vi faller för yngre män. Jag ligger dessutom i lä med tre års skillnad mot deras tolv, nio och tjugotre.
Så visst borde jag satsa på Hollywood nästa. Ge tidningarna nånting att skriva om. Tänk vilken nyhet det vore och vilken skräll om multimiljonären och legendariska Charlotte Andersson var gravid och inte tänkte behålla det. Tänk vilka rubriker. "Charlotte blir mördare, på riktigt", "Charlotte inte redo för barnet hon bär på!", "Charlotte slaktar sitt barn", "Charlotte otrogen, gör abort i hemlighet!" och så vidare.
Herrejisses, tur man inte är så mycket som lite piss i Mississippi.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Du, jag är dålig på att skriva, men jag tänker på dig och håller på dig...
Kram Charlotte!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback