I'm a creep

angel43

Jag har haft en helt underbar helg i solen som jag tyvärr inte kunnat uppskatta som jag borde med tanke på hur jag mår. Jag har trots det hållit mig utomhus så mycket som möjligt, i och för sig i skuggan men frisk luft har jag i alla fall fått och tack vare honom har jag för några längre stunder kunnat glömma allt. Han är min hjälte.
Det var knappt jobbigt att dra sig ur sängen vid halv sex i morse. Cykelturen dit var lugn och skön och sen försvann dagen blixtsnabbt på något konstigt vis. Jag hann inte reagera eller ens kolla på klockan förrän det slog middag och sen var det nästan dags att dra sig hemåt igen, det är väl precis så en måndag ska vara!

Efter några timmars eftermiddagssömn och hemmagjord pizza ska arbetskläderna tvättas och resten av kvällen kommer spenderas i sängen med ramlösa, samarin och värktabletter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback