Dagens favoritperson, Emilie!



När jag var ungefär tre år gammal skaffade jag mig en bästis. Jag var en liten prinsessa som helst av allt lekte med Barbie i mina finaste klänningar och mitt blonda våfflade hår och hon var... Emilie. Nuförtiden är hon brudigare än vad jag är!
Vår vänskap har legat på is under några perioder under livets gång men aldrig glömts bort fullständigt och idag är den starkare än någonsin förut.
Jag är helt övertygad om att vi kommer shoppa mammakläder tillsammans, vandra omkring med barnvagnarna ihop och så småningom gå brevid varandra med vars en rullator. Jag vill ha dödskallar på min!!

Idag fann jag ett paket i brevlådan med ett par klockrena örhängen och lappen "En liten gåva för att du är där för mig så som jag är där för dig" och Emilie var den första jag ringde för att höra om hon var den skyldiga. Helt plötsligt blev denna dagen väldigt mycket trevligare och nu ska jag gå och vila en stund nöjd och belåten.

Tack Millie!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vänta nu här... Charlotte som blond. De skulle man se!



Fika nån dag? kram

Postat av: Emilie

hahahahaha.

tur att du gillade dem:P

jag vill åxå gå med rulatorer tillsammans:P.

du har döskallar och jag vill ha.. ja va fan jag nu gillar när vi är 80.. haha..

2008-05-28 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback