You and Me Song

blackis5

Drömmer så förbaskat konstiga drömmar nu igen. Inatt började en god vän till mig brinna då jag stod och rökte på en bensinstation. Jag och mina andra polare skrek och grät och såg honom smälta (det var hemska syner) tills han log orörlig. Därefter gömde vi honom bakom ett hörn och väntade några timmar innan vi ringde ambulans (har ingen aning om varför vi väntade). Jag ringde 911 och hamnade hos ett taxiföretag som kopplade mig till 112 istället och några minuter senare kom ambulansen. Min goda döda vän hade då förvandlats till en läskflaska som en av ambulanskillarna började dricka ur för att se om han skulle gå att rädda. Eeeh??
För att göra det hela ännu konstigare var bensinstationen full med ungdomar som rökte och jag sprang runt som en galning och försökte få alla att sluta samtidigt som jag fick sms efter sms från Adam där han skrev att han inte orkar mer, att det är över, att jag är glömd.
Min hjärna kan inte vara helt frisk..
Idag känns det nästan som att jag blivit dumpad och sprungit runt hela natten för ungefär så utpumpad är jag. Kan ju hoppas att det blir bättre efter en tur på Systembolaget och en liten titt i stan för sen börjar förberedelserna inför kvällens förhoppningsvis lyckade utgång.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken mega-mardröm!
Men med tanke på vilken extremt stress-skapande situation du hamnat i och vilken chock det måste ha blivit så... ja hjärnan kanske inte kan bearbeta allt det det med hjälp av trevliga drömmar...
Så småningom kommer du ändå att bli glad och lugn igen. Kram från Pia

2008-03-01 @ 13:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback