Tiden räcker inte till..

makeup

Jag får dagarna att gå nästan helt utan problem. Om man bara kunde tjäna pengar på att göra det jag gör så hade jag inte haft något emot att gå hemma.
Jag har vänner att träffa, jag har tvätt som ska tvättas och rum som ska städas. Jag har tröjor att måla på, jag har skrivblock att fylla med text, jag har böcker att läsa och hade inte haft något emot att tillbringa en dag i veckan på biblioteket.
För att få saker och ting gjorda ordnade jag en lista igår kväll som jag börjar kryssa i. Tvättmaskinen är igång, samtalet är ringt, meddelandet är skickat. Nu har jag städningen och promenaden kvar.
Om man bara kuna tjäna pengar på att göra det man tycker om att göra allra mest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback