Steken ska lökas

Vi har nog spenderat timmar på VideoMix tillsammans. Samma smak när det gäller film har vi absolut inte och det slutar med att jag står och väljer ut chipsen tills han kommer med något förslag som jag nickar till.
Hatchet var ingen höjdare men det var i alla fall där jag hittade tröjan jag gärna skulle vilja ha. Vem vill inte ha en tröja med en apa på?

hatchet2

Och eftersom jag ändå är arbetslös kunde jag ju lika bra ta och fixa till en sån tröja på egen hand så det gjorde jag. Blev riktigt nöjd med resultatet.
Nej, detta ska fortfarande inte bli någon "dagens outfit"-blogg men har man gjort grejerna själv får man väl styla lite?

hatchet


Kommentarer
Postat av: Ida

haha så grym:D

Postat av: Adis

Filmen var skitbra och det vet duju! :P och damn va tröjan blev nice

2008-03-08 @ 16:41:12
Postat av: pia

Störtskön!Klart man vill ha en så'n, och din blev väl nästan bättre än förlagan?

2008-03-11 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback