Om livet bara kunde vara såhär enkelt alltid

kissmenow

Jag och Adam vaknade i lagom tid i morse till strålande solsken hemma hos Emilie. När föräldrar är bortresta gör det ingenting om man inte orkar ta sig hem och våldgästar något sovrum i stället.

Jag och Emilie trallade iväg till bageriet som säljer de godaste bullarna i stan, surkärringen i kassan kommer på köpet. Jag förstår inte vad det är som gör henne så fruktansvärt olycklig! Löskokta ägg, juice och en film till det och frukosten var fulländad.

Om bara varenda dag kunde vara som denna!

Som pricken över i:et kom jag hem till sista lönelappen och jag kan ju säga som såhär, den var på 6000 kronor mer än jag gissat på.
Nu avnjuter jag en hallonsoda och en liten skinkbit innan badrummet ska städas, jag ska duschas och kläder ska tvättas.


Kommentarer
Postat av: Emma

E det danskan? Det e mig en riktig surkärring!!

2008-03-22 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback