När det blåser på månen

hotlove

Jag fick äntligen sett "Bristande bevis" igår, filmen jag velat se så länge nu och den var riktigt bra. Efter det stannade jag kvar hos Emilie och somnade gott i hennes mammas säng tills jag vaknade av blåsten tidigt i morse. Fick ringt samtalen jag skulle få undan idag, nu sitter jag och väntar på att Emilie ska komma hem med frukost.
Båda samtalen gick bra och nu kan jag inte annat än vänta och hoppas.
Adam vill komma idag och jag tröttnar aldrig på den människan, just idag hade jag dock velat sakna honom med tanke på blåsan jag fått på läppen. Han är den jag skulle vilja se som bäst ut inför, alltid, men så funkar det ju inte riktigt. Tyvärr måste man visa sin sämsta sida och bara hoppas på att han inte blir bortskrämd. 
Någon som har något riktigt bra knep mot förkylningsblåsor?
Knepigt det där, dem botar cancer och andra superfarliga och hemska sjukdomar men förkylning tvingas man dras med i flera veckor.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch, har du med fått ett monster på läppen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback