Maskeradtips uppskattas!

bluerose

Okej kära läsare, idag fick jag en inbjudan till maskerad om ett antal veckor. Alla brukar sucka och stöna när dem får reda på att festen har ett tema och jag har nog aldrig riktigt reflekterat över vad jag själv tycker, förrän idag. Jag satte mig ner och vägde för- och nackdelar och kom så småningom fram till att jag nog är en sån där som tycker sånt trams är ganska kul så nu vill jag satsa riktigt ordentligt på att bli festens bäst utklädda.
Jag behöver hjälp och jag brukar aldrig be om kommentarer eller svar på andra frågor men känner ni att ni har något att bidra med, något klockrent förslag på hur jag kan äga så kommentera gärna denna gången. Jag är tacksam för alla förslag utom några få.
Jag kommer inte klä ut mig till playboybunny, prostituerad eller den sexiga sjuksköterskan. Jag vill ha en lite mer oväntad outfit än så. Jag skulle kunna tänka mig någonting mer i stil med en av medlemmarna i Kiss, gammelsmurfen eller Bart.
Förslag någon?
Det vinnande bidraget får en splitterny laptop... eller ja, kanske inte.. men ändå.. vad hände med att ge utan att kräva någonting tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Alena

Galen vetenskapsman, Dr Jekyll & Mr Hyde, Marilyn Manson, Buffy the vampire Slayer, Kenny i South Park (kan bli lite varmt med jackan), någon av damerna från Absolutely fabolus, någon udda författare, någon av Astrid Lindgrens alla figurer, Björne?

Hoppas du fick lite inspiration iaf ;)

2008-03-05 @ 22:19:15
Postat av: Jerk

Fan, jag var ju inne på Playboy bunny..får tänka ut något annat då :)

Postat av: Pia

Drunknad dam med fisknät , alger och sjögräs mm, skogsrå med snygg framsida och läskig baksida med bark/hål till rygg, dödsgudinna i svart med krympt huvud i bältet etc.
Frun i familjen Adams - är det Lucretia hon heter? Galen vetenskapman är ju härligt, läkarrock, munskydd, dimmiga glasögon och blodig såg: -Amputation, någon?
Nunna, Charlestonbrud med fjäder-pannband o jäättelångt cigarettmunstycke, Michael jackson med näsa som ramlar av, vildvittra (från Ronja Rövardotter).....
haha, vad roligt det här var, men jag skall sluta nu!
=D

2008-03-06 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback