Jag sväljer inte!

pain

När jag vaknade i morse hade jag mer ont i halsen än någonsin. Klockan sju gick jag alltså med stängda ögon ner och förberedde ett glas ljummet vatten med salt att gurgla mig med och en kopp varm choklad.
Satt i min morgonrock vid köksbordet innan jag gjorde sängen sällskap igen och nu känns det lite, lite bättre. Jag vet bara inte vad jag ska kunna äta och nu börjar magen beklaga sig över att den inte fått någonting att arbeta med idag.
Bästa tiden är väl egentligen nu att bli sjuk eftersom jag ändå inte har något jobb att gå till men jag har så mycket att ta tag i, jag har varken tid eller lust att bli sängliggande så denna dagen får bestå av en massa kurerande.
Det får bli fotbad, varma drycker, massa frukt och vila. Därimellan tvättning och städning som är ett absolut måste idag.. tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Jerk

eeeh..jag tänkte nog på något helt annat när jag läste rubriken första gången :)
Krya på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback