Hurra, jag är inte gravid!


baby

I vanliga fall hade jag struntat i frukosten och käkat något onyttigt nere i stan senare, allt för att få någon halvtimme mer sömn.
Nådde motivationen igår när jag låg i soffan och proppade i mig chilinötter och coca cola och någonstans på vägen tappade täcket och skymtade mina lår. Insåg snabbare än snabbt att det är dags nu, jag vill inte rulla fram på gatorna!
Vägde mig i morse och såg en siffra jag aldrig sett förut, en siffra jag aldrig vill se igen, en siffra jag inte tänker skriva här och nu ska den bort.
Det är så lätt att låta vikten rusa iväg när man skaffat förhållande för det är ju så mysigt att kolla på film med chips och godis, det är ju så fint att köpa med sig mat hem till soffan eller sängen men nu får det vara nog.
Det kan väl vara lika mysigt att göra i ordning fruktfat och laga nyttigheter?


Kommentarer
Postat av: ida

Sambofällan där ja, den känner man igen ;D haha.

Jo, Charlotte, jag undrar om du fortfarande är intresserad av det där armbandet? Annars vill min syster ha det. Tänkte ´bara höra med dig först så att inte hon hinner köpa det.

Hoppas alt är bra med dig!
Kram

Postat av: ida

Okej, ville bara höra med dig först:)

2008-03-27 @ 15:20:03
URL: http://slide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback