Har ni smakat på himmel någon gång?

myloveis

Vill ni veta hur himmel smakar kan ni alltid testa Ben & Jerrys-glass. Jag upptäckte glassen relativt nyligen och har inte hunnit testa alla olika smaker men de jag testat är jag totalt såld på. Ingen glass jag någonsin ätit smakar sådär farligt ljuvligt, det borde nästan vara olagligt!
Visst är den inte allra billigast men jag har redan bestämt att det är den glassen jag kommer trycka i mig när jag blir dumpad, det är den glassen som ska serveras på mitt bröllop och det är den glassen jag aldrig någonsin kommer tröttna på.
Galet!
Spring iväg och köp och säg vad ni tyckte efteråt!

Kommentarer
Postat av: Malin

I know!!! Har älskat den glassen i flera år. Mina favoriter är dom som innnehåller choklad!!

Postat av: Malin igen

Förrsten, har du läst boken till bokklubben??

2008-03-12 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback