Drömmarna vill mig illa

sleepn

Det var riktigt skönt att vakna av väckarklockan 8.30 eftersom jag plågats av mardrömmar hela natten. Någonting står inte riktigt rätt till och jag vet inte hur jag ska göra för att slippa undan.
På med de skönaste kläderna du kan tänka dig eftersom det är storstädning som gäller klockan 10 hos min favorittant. Det måste nästan närma sig ett år sedan jag var där sist (hon har haft annan hjälp under tiden såklart) så det ska bli trevligt att se henne, även om jag är ganska kraftigt osugen på att städa just nu.
Jag hoppas komma undan lagom till 12-13 (önsketänkande) så jag hinner få lite gjort innan det är fika i Hbg med Nicole.
Sen var liksom denna torsdagen som bortblåst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback