Det ljuva livet

freehugs

Efter att ha vaknat med hans armar runt mig och släppt iväg honom till skolan gjorde jag frukost med mackor, ägg och varm choklad. En dag kan enligt mig inte påbörjas mycket bättre.
Att sen få tillbringa hela eftermiddagen tillsammans med sin favoritEmilie på sitt favoritVäla är rena lyxen. Jag kom hem med alldeles för många kassar, som vanligt och var precis lika nöjd som jag brukar vara efter en sån dag. Det enda som skiljer denna dagen mot de andra är min svullna hals med äckliga små vita blåsor i. Känns inte helt okej så kvällen får tillbringas med hörlurar intryckta så långt in i öronen som möjligt med mysig musik, en kopp varm choklad och lite filande på mitt kära cv som ska skickas ut så småningom.

Imorgon ska jag testa måla med textilfärg på en tröja. Får kanske lägga upp det ultracoola resultatet i morgon kväll..

Kommentarer
Postat av: Lou

god frulle :D
Allt bra idag? :)

Postat av: Jenny

Hur gammal är han? :)

2008-03-04 @ 22:35:32
Postat av: Charlotte

18 senast jag kollade..

2008-03-05 @ 07:06:09
URL: http://chulls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback