Dagens dilemma och osexigaste lösning

passion

Okej, du kommer in på en offentlig toalett och möts av en stol full av bromspår (för er som inte vet vad det är så är det sånt där man borde ta bort med toalettborsten)
Vad gör du?
Låter du bli att ta bort det och riskerar att nästa man tror att det är du som utfört tvåan för att sedan bara gå därifrån eller klöks du ihjäl samtidigt som du borstar bort nån annans rester?



Som brud har jag det där problemet med strumpbyxor som halkar längre och längre ner och jag använder dessutom klänningar och kjolar dagligen (minns inte senast jag använde byxor alltså) så mitt problem har växt sig så stort att jag var tvungen att komma på en lösning.
Jag har mitt lilla kusinbarn My att tacka för den ultimata, klockrena lösningen! Visst är hon säkert inte först med det men det var hon som hade så jobbiga strumpbyxor när vi var i Göteborg att hon på kvällen trädde trosorna utanpå. Hur bra är inte det?
Idag trallade jag ner i stan med strumpbyxorna så långt nere vid knäna att min gångstil började likna en pingvins så väl nere köpte jag mig ett par trosor på Lindex som jag så diskret som möjligt tog på mig under bordet på fiket.
Absolut inte sexigt och string är inget att rekommendera (jag köpte ett par rejäla sloggi) men bättre det än skavsår på låren och hey, vem ska blicka under kjolen?
Visst, jag har Adam som får stå ut med min brist på sexappeal men har han sett mig på morgonen så kan han nog stå ut med detta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback