Listan är så gott som klar

Var ska jag börja?
Lägger en otroligt lyckat helg bakom mig. Håret blev kanon, utgången som följde igår kväll blev allt annat än misslyckad och trots att jag kanske inte är på festhumör just idag ser jag fram emot veckan som väntar.
Packningslistan är nog så gott som klar och i morgon ska det allra sista fixas. Jag måste till exempel hitta någonting att packa i.. Det kan ju vara en bra början.
Oavsett hur lite jag vill ta med mig så blir det så där överdrivet mycket. Listan har 40 olika punkter på olika grejer jag bara måste ha med mig och det kommer bli kämpigt, det kommer bli tungt och det kommer kanske bli något av det jobbigaste jag har varit med om. Jag kan bara hoppas att det är värt det.

Adam är redan iväg och jag är inte dum. Det är festival och såklart är jag helt nojjig över hur det kommer gå. Hur han kommer va, hur mycket eller lite vi kommer ses och huruvida han gör någonting med andra brudar eller inte. Jag har sett och hört för mycket skit för att kunna lita på honom. Jag antar att oron hör till förhållandet och jag kan inte annat än hoppas att han använder skydd och att jag aldrig får reda på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback