Kom ner på jorden en liten stund



Det finns ingenting på denna planet som berör mig lika mycket som djuren gör. Stackars skapelser som måste stå ut med oss hemska människor, vi som endast skapar kaos och elände.
Det finns bortskämda, idiotiska människor som orkar lägga sin energi på att klaga på lösspringande katter. Som om det är världens just nu värsta problem.
Det finns till och med dem som kastar sten, sparkar och slår efter de oskyldiga liven och jag vet precis vad jag hade velat göra med dem. Jag hade velat ställa dem på ett led och sen hade jag kastat sten, slått och sparkat till evighetens slut. Gett tillbaka med samma medicin. Men sånt hamnar man i fängelse för.
Det finns en enkel lösning på problemet om man nu verkligen inte bara kan komma ner på jorden och inse vilket skitproblem man lägger tid på. Om man nu inte bara kan inse vilken idiot man är som inte förstår hur värdefullt den där kattens liv är för någon annan.
Lösningen på problemet är vatten. Katter avskyr vatten och genom att spruta litegrann skadar man varken katten eller någon annan.
Hur svårt ska det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback