Inga klagomål hittills



Efter en lång arbetsdag sitter jag här och har överlevt måndagen. Jag känner mig som mig själv igen, fullständigt efter helgens händelser.
I lördags fick vi till en riktigt bra utgång, Emilie och jag. Tack vare hennes kusin, hans polare och deras lägenhet startade kvällen på bästa sätt och den fortsatte i samma anda. Min kväll avslutades bättre än förväntat då Adam helt plötsligt ringde och bad om att få komma och någonting sånt bangar jag aldrig.
Ett halvår har gått nu sedan jag och han på något konstigt vis blev tillsammans. Jag var så stensäker på att jag inte var menad för förhållande och när jag väl gav mig in i ett var jag lika säker på att det inte skulle hålla särskilt länge. Ett halvår senare kan jag fortfarande inte förstå att jag har pojkvän och jag har svårt att uttala orden "min pojkvän och jag". Det är Adam och jag liksom.

Vi släpper kärlekstemat för en liten stund och avslutar med att jag blev ännu mer macho idag. Jag fixade truckuppkörningen utan problem. Med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback