I will never walk away



"Det blir mat klockan sju!" Jag trodde knappt att jag var mogen för sådana ord. Jag gjorde i och för sig ingenting avancerat men ändå, jag lagade ju trots det mat.
Frukosten i morse bestod inte av Subway. I stället vandrade jag till City Gross och gjorde i ordning frukostbuffé bestånde av:
Bullar
Ost
2 sorters skinka
2 sorters korv
Gurka, Paprika och Tomat
Kokta ägg
Dessutom så fint upplagt att jag var tvungen att fota. Sån frukost borde jag ordna varje helg.

Jag har redan insett hur sjukt dyrt det är att bo ensam. Jag menar, såna småsaker som alltid bara finns hemma måste jag nu helt plötsligt köpa. Jag måste ha koll på när toapappret börjar ta slut, så jag inte står där otorkad när det är helt slut. Detsamma gäller tandkräm, schampoo och diskmedel.
Jag letade efter det allra billigaste idag men slutsumman var inte så behaglig trots det.
Det får bli smör i mitten på alla mackor så att det håller längre.. och jag får börja prioritera vilka kroppsdelar som förtjänar tvål.

Så var det måndag i morgon.. Snart fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback