Charlotte behöver helg!



Min kropp gör ont. Så ont!
Fötterna skriker av smärta och mina fingrar är förstörda. Dem behöver vila nu.
Jag avskyr att vara ny och idag var jag ny igen, precis då jag börjat vänja mig vid min vanliga plats på jobbet fick jag testa en annan plats idag. Visst, visst.. jag gjorde inte hälften så mycket som jag brukar men det var ändå kämpigt. Det slukade alla mina krafter.
I morgon tar Adam studenten och jag missar det. Jag vill vara där då han slängs ut i det verkliga livet och jag visste precis vad jag skulle ha på mig och allt. Jag hade till och med förberett mig mentalt inför att träffa stora tjocka släkten men när han har som roligast imorgon står jag och monterar bromshävararmar.
Tror att jag ska försöka nå honom en liten gång till innan jag gör min säng sällskap för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback