Världen är inte på min sida idag

Det är inte min dag idag, inte överhuvudtaget. Jag har sovit otroligt dåligt i natt och försökt vila bort förkylningen hela dagen utan att lyckas.
Ibland slängs man dessutom rakt ner i asfalten med huvudet före och jag har oturen att drabbas då jag är som minst lämpad för det, dagar jag inte alls har krafter att bemöta det. Dagar då minsta lilla motgång får en att lägga sig ner på soffan och stirra upp i taket, timme efter timme. Dagar då man då och då drabbas av ångest så man knappt kan andas, dagar då man glömmer bort ljuset som borde finnas någonstans där långt, långt framme.
Jag vill bara ge upp samtidigt som det inte är något alternativ.
Hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback