Varning för socker!

upallnight

Jag har inte sovit en blund inatt. Jag ville inte heller. Jag ville bara att tiden skulle stanna, precis som världen runt omkring gör när han pussar på mig men klockan gick alldeles för fort, som vanligt.
Jag kan sluta leta fel nu för jag hittar inga, lägger ner alla listor och krav och inser att jag är lyckligt lottad. Jag trivs rätt bra med fjärilarna i magen som flyger runt som galningar när han skrattar eller när han säger mitt namn sådär som bara han gör. Jag trivs rätt bra med allt gull och fjanteri, jag trivs rätt bra bland små rosa moln.
Då gör det liksom ingenting att jag aldrig någonsin varit tröttare än nu, det är värt det.

Ikväll blir det kalas hos Millie som följs av storslagen filmkväll, en lördag. Niiiice!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Jag tycker det är så vackert när en tidigare väldigt cynisk person har ändrat sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback