Världens största problem

boring

Ibland undrar man vad det finns för folk och hur lite humor dem har. Som 32åringen som anmält låten "Alla som inte dansar" (är våldtäktsmän).
Han tycker att den pekar ut alla som inte tycker om att dansa som brottslingar.
Seriöst, har han verkligen ingenting bättre för sig än att beklaga sig över en låt? Har han någonsin hört talas om "på skoj" eller "humor". Jag ser honom framför mig, sån riktig torrboll som inte skrattar åt annat än sina egna skämt.
Vi har större problem att ägna oss åt än ynkla låttexter. Dessutom är ju den låten hur skön som helst och får upp alla på dansgolvet, vilket antagligen var syftet med det hela. Lägg ner torrisar!





Du är rätt ung, jag är äldre än du
men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll
Vi kommer dö samtidigt du och jag

Kommentarer
Postat av: Jerk

åh..våren -07s soundtrack...

Postat av: Malin

Jag hatar oxå den låten. Tycker det är en fruktansvärt tradig och diskriminerande låt..

2008-01-10 @ 19:49:10
Postat av: Petra

Fan vilken bra blogg :) du skriver ju as bra..
så sugen på att gå igenom alla inlägg.. hit kommer jag fler ggr garanterat!

2008-01-11 @ 01:26:52
URL: http://petraligga.blogg.se
Postat av: Ida

haha allvar, har någon anmält låten? den e ju skitcool:D haha

2008-01-14 @ 16:01:00
URL: http://slide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback