This is my song

blindlove

Jag har nu kommit till rätta i lägenheten. Mer till rätta än jag borde med tanke på att jag bara ska vara här i två veckor men ska man satsa kan man lika bra satsa ordentligt.
Kvällen igår invigdes med pizza och film tillsammans med Millie och flummaren. Jag har varit sugen på att se American History X och igår fick jag äntligen min vilja igenom. Den var precis lika bra som sist!
Idag har jag njutit av hans sällskap, pussar och skratt men att han dessutom kan laga otroligt god mat gör bara det hela ännu farligare.
Vad sägs om pommes, vitlöksmarinerade kycklingfileer och svampsås? Vägen till Charlottes hjärta går genom magen.
Imorgon ska jag laga mat själv och han kollar inte ens snett när jag plockar åt mig fiskpinnar och snabbmakaroner på City Gross.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback