Mitt första klagomål

Jag har haft en usel vecka som varit mer ansträngande än något annat jag varit med om, någonsin. Jag är helt slut i både kropp och själ och behöver vila.
Trots detta försöker jag hålla humöret uppe på jobbet och det fungerar ganska bra tills jag får världens utskällning av en gubbe som tog både mitt namn och min chefs nummer. Jag kommer få mitt allra första klagomål nu! Jag orkar inte! Jag förtjänar inte det. Jag förtjänar mer än såhär!
Jag gjorde mitt allra bästa, jag var trevlig och jag hittade uppgifter, dock inte dem han ville ha och då lackade han totalt. Jag är usel, jag tar betalt för någonting han inte ville ha och vägrar dessutom ta bort kostnaden.

Precis när man mår som bäst ska det alltid hända någonting som drar ner en på jorden illa kvickt. Gärna med huvudet före. Inte konstigt man blir bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback