Jag känner typ wiii

Sista rasten för dagen och jag vet inte riktigt hur jag ska spendera den. Jag håller mig så långt från kakorna som det bara går och dricker ett glas vatten i hopp om att nå motivationen att bli smal och hälsosam.
Det funkar inte så bra..

Jag är megasuperdupersugen på att dra till Roskildefestivalen detta året trots mina dåliga minnen från Hultsfred. Jag kan bara inte tänka mig att leva hela mitt liv utan att ha upplevt det och min bästa tid är nu. Det är nu jag ska göra sånt, innan det är försent.
Jag vill bada i lera, skrika mig hes till musik jag aldrig hört förut och träffa flummiga människor från överallt och ingenstans.
Jag vill ha sommar nu!


Millie, ska vi?!


Kommentarer
Postat av: mamma

du skulle bara våga!!!!

2008-01-29 @ 19:06:27
Postat av: Adam

Men lätt hon ska och det finns ingenting du kan göra! ;)

2008-01-29 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback