Jag är såld

Är det bara jag som kommer inreda min lägenhet med allt www.coolstuff.se har att erbjuda?
Jag hittade som av en slump dit idag och har kollat igenom allting på hela sidan två gånger och skrivit upp listor över vad jag skulle vilja köpa.

Vad sägs till exempel om..
En väckarklocka som skjuter iväg en liten propeller som du måste hämta och sätta på plats för att få klockan att sluta tjuta
eller
En chokladfontän
eller
The good book som är en ihålig bibel att förvara spritflaskan i
eller
En ölöppnare som räknar hur många öl som öppnas under kvällen
eller
Den självrörande muggen (man trycker på handtaget så blandas innehållet)

Det roliga tar aldrig slut. Check it out!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Där brukar jag också hänga runt jul..när jag letar julklappar till släkten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback