Jag är bara lycklig när jag

holdmyhand

Om man följer min blogg hoppas jag att man inser hur mycket ironi det ligger bakom i princip allt jag skriver. Att jag överdriver min syn på stockholmare och livets stora och små problem för att göra det hela lite mer intressant, lite roligare.
Faktum är att några av de mest underbara människor jag träffat varit just från huvudstaden så att alla däruppe skulle vara hopplösa tror jag inte en sekund på.
Med det skrivet kommer jag fortsätta beklaga mig över dumma kunder, över Landskronas miffon och ibland även över mig själv.

Idag är jag lycklig! Vaknade brevid flummaren och hade en underbar morgon. Sen kommer ängeln Toni hit och fixar min dator, en gång för alla. Nu slipper mamma mig i köket och kan spela Kungen utan att jag stör.
Sen testade jag yoga och insåg hur stel min kropp är och som alltid efter träning säger man "nu ska jag skärpa mig och träna varje vecka!". Jag säger också det, nu ska jag skärpa mig och träna varje vecka och få den där magen jag så gärna skulle vilja ha.
Ska testa danspass på måndag. Se om man kör samma moves där som varje lördag, i såna fall blir det ju inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback