I'm hot.. or not

outfits

När man spanar runt bland Sveriges alla olika bloggar kommer man underfund med (minst) två saker.
Ett, shit vad populärt det blivit att blogga!
Två, de flesta handlar om mode. De lägger in bilder på saker de skulle vilja köpa (svindyra väskor och skor) bilder på saker de köpt och bilder på "dagens outfit". Helt plötsligt har hela Sveriges tjejer blivit modegurus som tipsar alla andra om hur man ska se ut.
Otroligt tråkigt! Gäsp, gäsp på vad Magdalena från Sigtuna ska ha på sig just idag.
Jag säger inte att min blogg är Sveriges mest intressanta men den är bara min. Hade jag startat min blogg just idag hade jag inte kommit på tanken att skapa en om mode. Det finns ju redan hundratjugotusen andra såna.

Just idag är jag dock megasugen på att lägga upp en "dagens outfit" bild. För här sitter jag med en tofs på huvudet, stora mjukisbyxor och en "Fet och go" t-shirt. ska man se ut när man har en riktig mysdag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag läst en bra del av din blogg, och jag blir så glad när det är någon som håller med om alla de sk. modebloggarna. För igentligen har ju väldigt få "modebloggar" att göra med modet, bara om vad den personen ifråga tycker. Det är nog det mest störande. Hur som hellst vill jag också säga att din blogg är jätte bra. Det är sånt där "lite allt möjligt" man vill läsa om. :) Jag har till och med lagt in din blogg som bokmärke på firefox, och sånt händer dock inte ofta. :) Kör hårt tjejen! (y)

2008-01-27 @ 23:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback