I want you, right here, right now

Det blev en finfin frukost. Närmare bestämt en 15 centimeters Subway Melt med honungssenap. Mumsigt och lagom tjockt.
Ikväll blir det Texas Steak med någon riktigt god sås all by myself. Har praktiskt taget bott tillsammans med den där en hel vecka nu men ser inte direkt fram emot att sova ensam inatt. Jag är inte sån ensamvarg som jag trodde att jag var..

Det är svårt att bli motiverad till att äta nyttiga och tråkiga saker när det finns någon som lagar helt sjukt god mat till en hela tiden. I vanliga fall är det mamma och nu denna veckan har det varit mullvaden.
Men skitsamma, nu har jag ju mitt på det torra och kan egentligen bli sumo, han stannar väl ändå?.. Kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback