Han är som han är..

neverever

Det blev en mer spännande dag än jag hade tänkt mig från början. På Lindex frågade expediten "räcker denna storleken till dig?" istället för att säga "säker på storleken då det inte är något byte?". Schyrre!
På Gina Tricot hade dem fått in massa nyheter så där gick jag loss ordentligt bland leggins, klänningar och halsdukar. Kom ut fullproppad med kassar och tom plånbok. Härligt!

Efter god tårta hemma hos brorsan som han själv bakat (med någons hjälp..) kunde kvällen bara blivit bättre med mullvaden vid sin sida. Men snubbar är ju som dem är, man får väl helt enkelt bara vänja sig vid att dem glömmer, inte kommer när dem ska och skiter i att ringa.

Jag har hört tjejer gnälla om det förr, hört mig själv säga "sådär ska jag aldrig gnälla", hört mig själv ge tips och råd om hur dem ska vara mindre brudiga.. så nu får jag väl bara bita ihop och bevisa att det faktiskt går att leva med mobilen brevid sig, leva med att titta på den hela tiden, leva med att vara lite irriterad för att han faktiskt skulle ringt för över en timme sedan, leva med att det bara är så det är och aldrig, aldrig någonsin lacka inför honom för att han fanimej är sämst... ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback