För 269039 gången

inlove

Jag gör ett nytt försök att hålla i pengarna och bli en hälsosam människa idag. Nytt försök nu när det nya året är här. 2008 låter bra tycker jag, 2008 är mitt år.
Än så länge har jag inte gjort någon nytta, jag sitter här i stället för att städa, jag har inte varit ute och gått och jag köpte två nya klänningar innan idag. Jag ser inte detta som ett misslyckande då jag kunde ha shoppat mycket mer, jag har hela dagen på mig att städa och jag ska minsann ut på en promenad lite senare. Än så länge funkar min nya livsstil rätt bra.
Jag ska dessutom börja leva efter Livet är en Fest och Du är Bjuden på heltid. Detta innebär inte att jag ska börja min dag med en sup och fortsätta med en apelsingrogg till frukost, jag ska snarare njuta av allt. Jag ska låta mig själv vara lycklig detta året och inte ständigt gå och vänta på att falla.
Vi får väl se hur många dagar detta håller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback