Det är hårt

health

Att vakna brevid någon är väldigt speciellt. Starten på en sån dag jämfört med alla andra dagar blir så himla mycket bättre, så mycket lättare.
Det är inte svårt att påbörja ännu en dag då man vaknar brevid den enda man vill vakna brevid. Oavsett om regnet smattrar mot rutorna eller om blåsten slår.
Jag trodde att jag hade dåligt morgonhumör, jag trodde att jag var sån man inte kan röra vid eller ens titta på innan jag vaknat ordentligt men kommer på mig själv med att ligga och vänta på att han ska vakna, ligga och vänta på hans leende och hans arm runt mig.

Till och med morgnarna är lättare nu..



Kommentarer
Postat av: Jerk

Fan vad vackert..jag blir ju nästan tårögd..den nya Charlotte är bättre tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback