Blocket is the shit, bokstavligt talat..

Då det är ovanligt lugnt på nummerupplysningen/televerket/telia/nummerbyrån (och allt vad vi nu kallas ibland) en kväll som denna passar jag på att spana runt lite på Blocket och jag blir nästan rädd av vad folk har hemma.
Jag väljer att titta på kläder och det är ju skrämmande vilket skit folk köper eller kanske ännu värre, vilket skit som säljs överhuvudtaget.
"Heta väskor 50 kronor" Jo men eller hur, om man är blind så är kanske en rosa skrikande väska med gula paljetter megahett.
Fula stövlar så använda att sulan är bortsliten, men hey, det är ju "coola märkesboots" så varför inte betala 2500 för dem?
Det är grymt underhållande att klicka runt bland tröjor som såldes på karnevalen för fyra år sedan och väskor som inte borde få säljas överhuvudtaget.
Folk är dessutom verkligen totalt usla på stavning.
Typ..
Redskapasvangn.. blir man sugen?
Och alla dessa särskrivningar
Typ..
Dubbel säng
Fusk päls
El gitarr
Såg till och med Papagöj bur.. seriöst?

Det roar i alla fall mig en kväll som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback