Appadappam

yousuck

Jag tittar på den hela tiden, har den brevid mig, tar med mig den in på toaletten så att jag inte ska missa något. Jag väntar, minuterna är längre än vanligt, en enda lång väntan på det där ljudet. Det där ljudet som ger mig fjärilar i magen och får mig att ta ett litet glädjeskutt.
Jag vet hur jag reagerar när det kommer, om det kommer.. Mina kinder blir röda och jag vågar knappt titta på den för att se vem det är som hört av sig.
Jag vet hur jag reagerar om det inte är vad jag vill att det ska vara. Om det är "ny månad hos jamba" (som jag försökt bli av med tusentals gånger) Då blir mina kinder röda av annan orsak.
Jag vet hur jag reagerar om det är vad jag vill. Då känner jag glädjeruset i hela kroppen och blir alldeles varm och lugn och lycklig.
Jag väntar nu.. Väntar hela tiden.. För det borde väl komma snart??

"Nu finns ditt paket att hämta.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback