Vad gör du nuförtiden?

writing

Jag måste varit trött. Gick och la mig strax efter 22 igår kväll och vaknade vid 12-tiden idag. Nu känner jag mig i alla fall riktigt utvilad och laddad inför att tvätta och städa som det är planerat att jag ska göra idag.
Först blir det frukost, funderar på om jag ska skippa skiten och gå direkt på lunch eller om jag ska steka några ägg till mackorna.
Det kan jag ge som tips idag förresten! Man smetar på lite creme fraiche på mackorna innan man lägger på ett stekt ägg, på med skivad tomat, fetaost och oliver och MUMS så har ni en supergod måltid.
Macka á la Chulls.

Ikväll blir det party at Ingrids och sen var denna lediga dag över. Hur ska man hinna med annat än sig själv? Hur får folk det att gå ihop med vänner, familj, hund och jobb? Jag har inte ens tid över för någonting annat nu och då har jag nästan bara mig själv att tänka på. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback