Och ibland Lisa, 12

Jag har nått motivationen nu. Jag har återfått gnistan på jobbet, det är faktiskt helt okej och jag uppskattar det till tusen. Jag vet hur dåligt jag mådde som arbetslös och jag hoppas att jag aldrig glömmer den känslan.
Dessutom vill jag tjäna så mycket pengar jag bara kan så att jag kan flytta hemifrån, inte för att jag har det superhemskt hemma med god mat varje dag och allt det där men jag är så pass vuxen nu att det är dags att lämna boet och testa vingarna på riktigt.
Jag har redan börjat drömma om badrumsinredning och storbilds-tv. Om växter som måste vattnas och kyl som måste rensas då och då. Om räkningar som ska betalas och sängkläder som måste bytas.
Jag tror att jag är redo.. det är bara min ekonomi som också ska hänga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback