Nothing at all

disapp

Jag har hamnat i en svacka på jobbet. Det tar emot något helt otroligt att ta sig dit och timmarna där känns olidliga. Det gör att jag inte kan njuta när jag är ledig. Jag vet att ledigheten tar slut förr eller senare och då måste jag dra mig dit igen. 
Jag blir bara mer och mer bitter, kan inte förstå hur människor kunnat bli så egoistiska och inrutade som de blivit. Jag blir trött i öronen, huvudet och kroppen av att lyssna på folks ilandsproblem dagarna i ända. Visst ger det pengar varje månad men är det värt det när jag vaknar och går och lägger mig på uselt humör?
Jag vill vara den där glada och pigga Charlotte som jag vet att jag kan vara. Inte den där tråkiga Charlotte som ser alla som idioter.

Jag vill kunna börja se 08.or som människor igen..


Inatt sov jag i min egen säng utan någon brevid. Till och med utan sängkläder eftersom jag var för lat för att fixa sånt i går kväll.
Idag tvättar jag som en galning så att jag kan få allt på plats så snart som möjligt. Mellan varven springer jag och plågar Simen med pussar för att han är så utomjordiskt söt.

Jag gör även ett nytt försök att bli hälsosam. Dagen började med knäckebröd, kokt ägg och en apelsin. Nyttigt som tusan. Vi får se hur många timmar det håller denna gången..


Kommentarer
Postat av: Jerk

Äsch, vi är inte människor vi 08:or..vi är övermänniskor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback