Du har varit saknad

blackis2

Leendet på läpparna finns inte där än men det kändes bra i kroppen på min morgonpromenad i morse. Jag vandrar med musik i öronen till världens ände och tillbaka och går igenom om och om igen i mitt huvud vad jag ska göra nu och hur det ska gå till.
Idag har jag än så länge lyckats slå mitt rekord i helikopterspelet (1643 mina vänner) och ätit frukost tillsammans med Malin och min favorithund (jag är kär, på riktigt)

I eftermiddag tänker jag fixa till ögonbrynen och färga håret, man behöver ju inte gå ner sig fullständigt bara för att man är arbetslös, jag kan bli hetare än någonsin istället. På nätterna har jag dessutom legat och grubblat på hur jag kan göra mina tråkiga tröjor lite roligare så jag tänker satsa på textilfärg nu när jag har all tid i världen att pyssla med sånt.

Ännu fler tack vill jag rikta till de som hört av sig på ett eller annat vis, ni övertygar mig om att det finns underbara människor därute, trots allt..


Kommentarer
Postat av: My

hej hej:) just nu har vi en tävling på våran blogg:) Priset är hjärtformade guld örhängen, super söta. skriv om du vill vara med:D
kram
//My, Jenny, Carro
www.trion.webblogg.se

Postat av: Jenny

Du har det, :)

2008-02-29 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback