Dör man så gör man

kärlekheltenkelt

Jag lever mest efter almanackan för tillfället. Vill känna att pengarna rullar in och planerar så mycket jobb jag bara kan. Det lär bli sena kvällar och helger men den smällen får jag ta. Jag vill se andra siffror än nollor på kontot.
Spanar runt på kläder på olika hemsidor och det är så lätt att klicka på "Beställ nu!". Det är så enkelt och tre dagar senare har man nya plagg i garderoben.
För att jag ska kunna göra det jag älskar mest (shoppa) måste jag jobba som bara den och det planerar jag att göra nu några månader framöver. Ni får ursäkta mig om jag blir världens mest osociala Charlotte men har ni tur får ni ta del av pengarna sen på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, dör man sa gör man charlotte ;)
det har jag väl alltid sagt!

2008-02-25 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback