Can't wait

sweetness

Jag köpte en helt vanlig, simpel mp3-spelare på Ica för 299 kronor så att jag äntligen kan ha så hög musik i öronen att jag inte tvingas lyssna på allas ointressanta och korkade samtal på tåget. 
Det har plågat mig länge men nu får det vara nog. Jag tänker dock aldrig ha så pass hög volym att jag stör någon annan, jag sjunker inte till deras nivå och skulle aldrig få för mig att alla andra har samma musiksmak som jag.
Ibland har jag sån lust att gå fram till vissa människor och fråga "Hur tänkte du när du gjorde så? Jag har ingenting emot dig, jag är inte arg, jag vill bara förstå hur du tänker. Jag vill bara förstå dig för sådär korkad kan du omöjligt vara!" 
Men jag tror att man hade setts som ställets största idiot då. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback