A som i Aktiv

blackisback

Jag kommer trötta ut mina läsare med nya inlägg titt som tätt. Jag kommer analysera människor på stan som jag gjorde förr, jag kommer spendera timmar vid
http://www.addictinggames.com/helicopter.html som jag gjorde förr.
Dagens rekord; 956. Jag minns den tiden då jag var uppe på över 4000.
Jag ska bli den Charlotte jag var förut, då jag undrade varför folk inte ler oftare, då jag gjorde allt för att pigga upp tanten på Posten. Då jag trallade runt med musik i öronen och log åt världen.
Jag höll på att bli bitter, jag var så oerhört nära att inse vilken hemsk tillvaro vi lever i. Där allt handlar om att tjäna så mycket pengar som möjligt på kortast tid. Där allt handlar om jobb måndag till fredag så att räkningarna kan betalas. Där allt handlar om att se så framgångsrik ut som möjligt så att i alla fall alla runt omkring tror att man är lycklig. För det är viktigt, att folk avundas en. Att ingen har det bättre.
Jag var nära men jag slank undan, nu tänker jag återgå till min lilla konstiga värld där jag kan vara den jag är, drömma om saker som aldrig kommer ske, fortsätta tro att det finns något gott i alla och bli sådär innerligt lycklig som jag kan bli.
Fast... först ska jag göra min helt underbara säng lite sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback