Jag lämnar Chulls men kommer fortsätta

Okej, det höll en vecka sen började det klia ordentligt i fingrarna. Jag älskar ju det här, att knappa ner obetydliga saker som andra kan få läsa.
Eftersom jag någonstans i början på denna bloggen, för två år sedan, lovade att jag aldrig någonsin skulle förpesta er med kärleksdravel och tjejsnack kan jag bara inte fortsätta skriva här.
Så denna bloggen får ligga kvar, jag kommer då och då kika in och påminna mig själv om hur jag var förut.
Igår startades
www.CharlotteIsengard.blogg.se upp och där kan ni hädanefter följa mig och min strävan efter mitt eget drömliv.
Jag kan lova att den inte endast kommer bestå av rosa moln och pusselinuss, sån är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback