Trubbel

sömnbrist

Sov riktigt kasst inatt.. igen. Dagen gick trots det riktigt bra och nu känns det som man har lite mer kött på benen. Står där i min egen lilla värld om dagarna och drömmer mig bort. Kom hem på strålande humör och inte alls så trött som igår men det tog inte mer än en halvtimme så var jag både less och trött.
Vad händer i morgon? Festprinsessan i mig ligger i koma för tillfället och jag vill inget hellre än att vara med honom med megastort H men det ser inte ut att bli någonting med det. Jag som hade kunnat offra min högra arm.. Valborg.. kvällen jag egentligen inte kunde bry mig mindre om. Det känns ganska påtvingat att försöka hitta den där klockrena festen som bara måste bli mer än bra. Samtidigt så kommer jag leta efter den för man vill ju inte vara den som missar något. Det kan ju bli kul.. eller nåt.
Nu har jag ungefär 2½ h på mig att fixa allt jag vill ha fixat idag. Löser det inte sig innan kvällen är slut har jag ännu en sömnlös natt att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback