Sista dagen som samhällets bottenskrap

aloneatlast

Kunde inte somna i natt av många anledningar. Låg och drömde mig iväg till min egen lägenhet och min hund och hur jag ska ha håret härnäst och om jag ska pierca mig eller inte (var förblir en hemlighet tills vidare)
Funderade dessutom på hur min nästa tatuering ska se ut och var jag ska ha den och jag har nog tänkt klart nu. Ska skissa mer på det i eftermiddag..
I drömmarna kan man gå hur långt man vill så därför skaffade jag mig ett nytt leende också. Är trött på mina kanintänder så jag hade inte haft något emot att byta ut dem mot lite porslin.
Även om det aldrig kommer hända så lugnar det mig att ligga och tänka på sånt trams. Då släpper jag tankarna om hur det ska gå på det nya jobbet i morgon eller oron över nattliga samtal jag inte vill lyssna på.

Somnade till sist och efter orolig sömn hela natten känner jag mig lite halvt off fortfarande. Nu ska jag försöka njuta av att jag är ensam hemma och äta ugnsbakade bullar till frukost.


Kommentarer
Postat av: Jerk

men, bilden på den andra tatueringen då, när kommer den??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback