Sämsta sidan hos mig

empty

Idag mår jag inte prima. Tror minsann att jag är nervös inför min första dag på jobbet i morgon. Jag känner mig hängig och inte på humör för någonting och det är inte likt mig.
Jag tog en promenad precis och jag drog nästan fötterna efter mig, det hade jag ingen lust med alls. Jag skulle behöva tvätta och min matta skulle behöva dammsugas men Blä på sånt! Jag vill inte!
Det blir nog bäst om jag håller mig ifrån mänskligheten idag. Om jag låser in mig på rummet och sätter mobilen på ljudlös. Om jag kanske lite senare tar mig ett bad med öronen under ytan. Om jag letar fram mitt klagoblock och skriver av mig allt.
Om bara tiden kunde gå lite fortare, om bara måndagen vore över, om jag bara kunde sluta vara så förbaskat nervös.
Suck på mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lucka till imorgon!!!

2008-04-27 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback